Cornelia Neeliee.blogg.se
En glad tjej som gillar att vara med vänner, shoppa o ha kul :D

Semester ställen :D

Ohhh! :D Tycker det är så mysigt att se jätte ljust blått hav..
Man tänker tillbaka på tiden då man var utomland och längtar tillbaka. Önskar verkligen att Sverige hade så ljust hav som länder i södra halvklotet.
 
Tänkte iallafall skriva om drömresemål jag har
 
Maldiverna



Kolla bara på bilderna så fattar ni varför jag vill åka dit! Sooooo Nice!
Har verkligen lust att åka dit och hoppas verkligen att jag kommer åka dit när jag blir större. Allt verkar så lungt där och havet är så blått :) 
 
Usa
 


Usa är också ett drömresemål, bara att se så många stora hus och att allt är så tätt. Där är även en av mina favorit serier inspelade - gossip girl - Hade först åkt och kollar Manhattan och Upper East Side sedan hade jag åkt till Brooklyn. Hade varit sjukt nice! 
Shoppingen där är ju jätte bred, finns allt! Något jag gärna hade velat gå in på hade varit Victoria Secret.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback