Cornelia Neeliee.blogg.se
En glad tjej som gillar att vara med vänner, shoppa o ha kul :D

Film

Var med mina kompisar idag o igår. Eller är med dem nu också. Därför har jag inte bloggat. Under sommarlovet la jag mig vid 1 oftast så den här natten var nog en av de nätterna jag har varit uppe längst.

Igår så tänkte vi sova hos Elli, men hennes brorsa skulle ha pokerkväll så vi sov hos mig istället. Mamma kom och hämtade oss runt nio och när vi var framme åt vi middag. 

Vi gick ut nästan direkt och busplingade, men på många dörrar fungerade inte deras ring klockor. Så vi var tvungen att knacka ibland xD När vi kom hem igen så kollade vi en film och vid tre drog vi ut igen och busplingade. Men då var det bara jag, Elli och Elsa som gick ut - vi var inte ute speciellt länge - men när vi kom hem kollade vi på en film ( Mean Girls) under filmen somnade jag. 









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback