Cornelia Neeliee.blogg.se
En glad tjej som gillar att vara med vänner, shoppa o ha kul :D

Farsta c

Slutade 12 idag så jag bestämde mig för att följa med Hanna och hennes syster Frida till farsta. Vi började med att äta glass och sedan kollade vi i affärer. Hittade även världens godaste Victoria Secret, Berry kiss heter den, sjukt god. Ni måste lukta på den ;) 

Nu sitter jag iallafall på bussen påväg hem... Glömde mitt sl kort hemma så varje gång jag hoppat på bussar eller tåg har jag varit tvungen att fråga om jag får följa med. Så jobbigt :) nåja annars har dagen varit bra. 









Emelie Johansson

Gott! :)

2013-10-12 / 16:57:46
BLOGG: http://emeliiejohanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback