Cornelia Neeliee.blogg.se
En glad tjej som gillar att vara med vänner, shoppa o ha kul :D

Mina iphone skal

 
1. Mitt favvo skal, använder det 24/7! Köpte den på teknikmagasinet. Gillar den för att den är rätt så genomskynlig och det blir inga skador med det skalet på min iphone. Den har en vit lite cirkel runt äpplet på iphonen :D 
 
2. Mitt glittrigaskal fick jag av Ellinor när jag fyllde år, gillar den väldigt mycket men man får inte av den så lätt, så därför anvädner jag inte den så ofta. När jag väl brukar ta av den då kan det bli små repor i kanterna för den sitter så hårt :) Men älskar verkligen glitter skal ♥
 
3. Det rosa skalet var mitt första skal, inte min favorit men helt okej. Jag använde den från början en hel del, men slutade med den då jag fick höra av Ellinor att hon hade fått små svarta hål på sin iphone med ett sånt skal, jag fick också ett litet :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback